<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期日, 12月 11, 2005

哈.

被琪貼==”

由某個blog發起, 出一個題目.
2.在自己的blog中完成題目, 然後點名另外幾個blog完成同樣的題目.
3.另外的幾個blog完成題目以後再分別點名, 依次類推.
4.被點名的blog在完成題目時要注明被哪個blog點名.
5.不可回傳, 另加一條自己的題目.


最近在聽的音樂: 人地singcon要唱搵我cut人聲既音樂

最近常想的人: o個個

你現在還單身嗎?: 未婚

誰是對你最重要的人?: 唔答得唔得呀..

如果給你充分的自由, 你會想做甚麼職業?: designer

如果你有曾經的戀人, 你現在最想跟他/ 她講甚麼?: 你好嗎?

你最大o既缺點/ 優點係咩?: 我的生存就是這個世界的缺點.

如果俾你揀, 你會想住係邊個國家?: 沒有中國沒有自由行的香港

你覺得被誤會, 或遭受冷淡的態度對待, 哪樣會比較難受?: 遭受冷淡的態度

"308"問: 我 (邀請你玩這遊戲的人) 份人點?: 癲

"antiho"問: 你想點死?: 抵死

"NickO513"問: 最想有咩事情係你身上發生?: 變靚仔少少少少..

ahbdotcom問: 有乜係心血來潮好想做/實踐但係未做到?: 想..租碟睇戲

frograce問: 上面咁多條問題,邊條對你最有意義?: 呢條.. 因為至少有人諗過"意義"呢個問題

katrinakatrina問:你對五年後,十年後,二十年後的自己有甚麼期望?: 要做個好人

oiman29 問: 假如要你選擇愛情同麵飽..你會選擇咩,點解?: 愛情, 因為冇包可以食飯.

shsh326 問 : 除左$之外,而家最想得到什麼?: 永恆的青春

jeffudago 問: 如果俾你揀...你會食朱古力味0既屎...定係屎味0既朱古力?: 我唔想答一條由屎問既問題

scarlet0730 問: 如果要你揀, 你想擁有大腥腥既面, 藤原紀香既身材定係菜菜子既面, 企鵝既身材?: 我唔多想做女人

Ceci問: 請講出我 (邀請你玩這遊戲的人) 既優點同埋缺點 ( 每樣至少三個 ): 唉..@@ (XDDDD)

yamapi_mika問: 平時鐘意做D咩???: 訓. hea.

puipui619問: 你喜歡我(邀請你玩這遊戲的人)嗎??: 下.. 即係點?

co_yan問: 你最想你未來的子女叫咩名?? 恩熙呀.. =p

leung_raymo問: 你覺得我份人點?: 瘋瘋癲癲咁..

fishorange問:如果有個鍾意你0既人,係一張A4 SIDE 0既單行PAPER度寫滿你個名,你會唔會好感動呀?:有咩好感動呀..?? fishorange你幾大呀? 咁就令你感動?

bcbryan問: 假如有個fd講野好直接,,,有果句講果句,你有乜好有乜唔好佢都會直接講,唔會轉彎抹角,咁你會唔會珍惜呢個fd,定係會唔中意佢?: 珍惜

mani1128問: 2個人心地1樣...1個係個樣OK但肥..1個係個樣好樣衰但瘦..你會揀邊個做你男/女朋友?: 外表唔重要je..

juventus_chung問: 你中意 溝仔/女 定 被仔/女溝!?: 隨緣啦

nok_mandy問 : 你會唔會主動表白呀?: 隨緣啦

DAISY_H開:你會唔會介2你個FD成日溝你條仔GA?: 我唔係基架.

Depressing_lucia問: 如果你老婆/老公有婚外情你會點對佢?: 唔通隊lum佢咩.. 老婆受佢就擺明係自己做得唔好啦..

siumibo問:你老公/老婆做左d咩會令你原諒唔到佢?: 呃我呃得太過份

yu_a問:你能不能坦白說出你喜歡那個人的名字?: 我肯佢都唔肯啦

happy4ever_yan: 最開心既日子同邊個過??: 尚未來臨
Ching:玩呢d野係咪好無聊??! 幾啦

gigi__gigi問:聖誕節你會買禮物俾人定親手做??? 想親手做但諗唔到做咩

gap_yin問:如果上天同你講你剩番一日命,你去會做咩??? 買野送俾身邊所有人

apple_alien: 假如你有男/女朋友, 您會結婚嗎???: 你想話幾時先? ofcoz唔係依家啦.

tuhangshan: 最唔開心既日子同邊個過~o~???: 尚未來臨

Demon: 會用咩動物來代表自己? 人

ki_wakaka: 世界末日前俾一千萬你你會做o的咩? "反野呀死仔!? 你俾我有x用.."

ke207: 請以一種動物形容你喜歡的人(暗戀的/明戀的/伴侶).:

傳給: 樂樂. 小琳. 西瓜. chole.


大家不要再在Xmas裡的X之後加" ' "好不好?? 很礙眼..

07122005 CB
posted by Ke at 12:53 上午 top

0 Comments:

發佈留言

<< Home