<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期二, 11月 29, 2005

CERT


今日終於拎左cert喇~ 好靚.. TvT ABCDE有齊.. 哈.. ==""

今朝.. 考得o個一科, 英文要作文, 作o個1.25個鐘, 跟住走得.. =p 即係.. 0945就走得~ 哈! 跟住去mcdonalds買埋早餐.. 正.. 好耐冇食過早餐喇..

夠鐘就返筲官, 早左好多.. 去左搵呀恆.. 之後先去6b, 原來我學校個班房真係咁大.. 我都岩岩先留意到佢地咁迫.. =w= 去教員室門口等miss chow, 等左好耐.. 都唔見人.. 見到肥佬黎, 色迷迷咁望住我地.. 唉.. 等到.. 去左6b.. 唔知點解覺得大家都疏遠左好多, 之間冇咩野好講.. 老師又係.. 好似就黎唔記得d學生咁.. 我覺得je.. 拎完cert好快就走左喇.. 有幾多人知我走左呢.. 好似冇乜..

上面係.. 我張cert(節錄).. heheee..

29112005 H Posted by Picasa
posted by Ke at 6:02 下午 top

0 Comments:

發佈留言

<< Home