<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期三, 10月 05, 2005

痴~線..

也許, 早晚會覺得今天, 昨天所做的事很幼稚.. 看看那些比自己小的人, 很傻, 很無知, 那就是, 從前的自己..

這好幾天, 都好像很忙似的, 要meeting, 要house gathering, 要做功課, 要電話, 要睡眠.. 不, 沒有睡眠.. (其實多的是..) 也許疲倦了, 睡得再多也找不回精神, 就這樣一直渴睡下去. 看來這種狀況也要維持一段日子哩.. 天呀. 我需要睡眠.. 也需要..

"喂.. 我鍾意你呀.."
"係!? 幾時既事?"
"都好耐喇.. 你唔知架咩?"
"唔講都唔覺喎.."
"咁你鍾唔鍾意我先..??"
"等我諗下好唔好先.. 好啦! 我鍾意你.."
"咁不如我地.. 拍拖丫!"
"拍拖? 好辛苦架喎.."
"又晒時間又晒錢嘛.. 又唔係未試過同你拍拖.."
"都結左婚啦.. 拍咩拖喎仲.."
"貪刺激嘛.. 你唔覺架咩?"
"少少啦.. 咁拍幾耐先.."
"幾年啦.. 之後咪結婚囉.."
"又結? 你傻左呀?"
"等陣.. 你係邊個先? 你唔係呀旺咩?"
"我係你老公呀財喎.. 喂! 你同邊個呀旺拍.."
cut線..
posted by Ke at 3:35 上午 top

1 Comments:

Blogger Koala K. said...

你... 真係痴左線= ="

9/10/05 11:18 上午  

發佈留言

<< Home