<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期三, 9月 28, 2005

今日呀~


哈~ 今日chem堂真係好玩.. 係咪好難得我會話chem堂好玩呢? 原來我校chem sir識得k.kwong架.. XDDDD 不過k.kwong早佢三屆, 但係都有傾過幾句計架.. 咁我就問呀sir k.kwong全名係咩啦(呢個問題我想知好耐), 原來呢.. 佢叫做.. "士山"!? 呀sir係咁讀, 唔知點寫.. 呀可忽然就話.."富士山!?" 唔係喇掛.. k.kwong好矮架咩? 呀sir咁形容佢wor.. 不過我覺得呀sir好高.. 仲有呀~ 原來呢.. k.kwong老婆(呀sir話淨係記得佢老婆花名, 不過冇講出黎)係真係勁過佢架.. =o="" 返到屋企, 諗住上網check下有冇k.kwong既資料啦, 點知真係o係d同中大校友有關既野入面見到呢個名. 唔知係咪佢呢.. 咁隔離個名咪佢老婆?

好多野好多野要print呀~~ 有我個電腦學會既全年大計啦~ 幹事名單啦~ 人地d野啦.. 嘩~ 成大疊紙呀~ 不過好好feel呀.. 生平第一次打通告呀~ 仲要係俾班form1仔架tim呀~ 哈~ 個感覺好得意.. "此致 貴家長台照""xxx校長 戴o都正 謹啟".. =w= 正! 呢張第一張通告, 係為左個house打既.. 仲有呀仲有呀~ 我做左.. prefect.. =w= 從此.. 世界大亂! 嘩卡卡卡卡~~~

係啦~ 今日仲要冇功課做.. 冇帶遮都唔洗淋濕! 爆開心!! >V< Posted by Picasa
posted by Ke at 2:33 上午 top

2 Comments:

Blogger Koala K. said...

你就好啦...
有得做prefect...
我冇得做/____\"

29/9/05 9:46 下午  
Anonymous 匿名 said...

'褟'咩字0黎架=vv=”

prefect.. 祝你學校好運LOL(!)


- ron

2/10/05 9:11 下午  

發佈留言

<< Home