<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期三, 7月 27, 2005

班門弄戟


哈哈哈~ 呢兩日個人好似癲左咁~ 好開心喎.. 咩事呢? 好似傻左.. 死喇! 咁就..
諗起陣間要七點起身就痴左喇.. =.=

最近睇緊the pancakes既"班門弄戟", the pancakes, 有冇人唔識佢? 唱歌架呢.. 好多人問我.. 呢本書講咩.. 其實呢.. 我都唔知點講好.. 呢本書.. 冇主題架.. ^^"" 全部都係佢既一d隨筆咁啦~ 衣食住行咩都講d咁啦~ 幾得意, 色彩繽紛咁~ 好鍾意呢d書.. 之前本wasabi"快樂王子"又係因為咁而買.. 唉!!

買o個日呀~ 我見到dejay(the pancakes)架.. 原本連本書係邊個攤位我都唔記得架, 後來行行下, 諗起the pancakes有書, 然後周圍望下, 就見到間野就o係前面(因為個鋪名好似好熟咁), 跟住見到本書啦.. 就揭左幾揭, 諗緊買唔買之際, 有把好得意既聲音出現左.. 一"顎"高頭, 就見到個好熟面口既女仔, 呀~ 佢呀! 呆左一呆呀.. (講到我好似個傻更更既fans咁..) 俾錢買左.. 佢俾左好多card我, 介紹佢本書呀, 黎達達榮呀.. 講左好多野.. 後來再去拎簽名.. =p 係?嘛.. 話明有架嘛.. 唔拎唔抵.. =pp 哈哈~ 好開心呀~ 我係傻既..

===分隔線===

表面, 好像很不錯.. Posted by Picasa
posted by Ke at 1:44 上午 top

0 Comments:

發佈留言

<< Home