<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期三, 7月 13, 2005

日記

難得咁寫一篇"日記"..
今日.. 都係見無聊所以出黎, 順便搵下未來既個幾月會去邊度, so就出左CB.. 搵到, 原來係o係一條冇行過入去既街度. 嘆完一輪冷氣先走, 實在太熱.. 跟住.. 陪人睇手機?! 係呀.. 行晒成條街有手機既鋪頭, 順手睇下眼鏡~ =P 我真係想換架.. 原來冇框都唔錯.. aiya! 冇影相tim.. 睇完.. 去左7仔, 我見到扭蛋機有屎屎呀! 所以.. 好傻仔咁扭左隻.. 黑白的.. 然後去左百老匯, 又睇過.. 之後去左hmv, 環球, 玩具反斗城, 地帶.. 又見到另一款屎屎.. 做咩咁多屎屎架呢排? 又扭左隻呀.. 一隻蛋三隻屎屎! 之後.. 去左sogo.. 逐層行.. 上到十六樓, 係喎.. 我都未行過.. 不過其實冇野睇.. 去左旭屋, 傾計, 睇書!? 係.. 睇日本既教科書.. 定係咩黎呢? 唔知呀.. 不過幾得意.. 走.. 搭2x, 玩隻牙牙=w="" 搞到成個站既人都周圍望!! hahahahaa~ 好好玩呀~~ 返到屋企.. 又出過去, 好耐冇攀石, 今次一玩就玩第四條, 因為多人掛.. 呀!! 上唔到第五塊板.. 有次上上下, 無啦啦聽到話響, "呀~~" 算啦! 我都聽唔到架喇.. 玩埋先啦, 落黎先打番俾人. 呀邊個好似好多電話喎.. 一個係o係上面, 我be緊, 跟住佢叫我放佢落黎.. 聽電話.. =口="" 落到黎, 個電話cut左.. =w="" 另一個係.. 人地想叫climbing既時候, 佢竟然話.. "唔好住唔好住.." 幾個人呆晒.. 睇住佢拎個電話出黎聽.. =口=""""""" 就咁..

今日諗起好多歌.. 呢首係睇夏日的麼麼茶聽到既.. 呢套戲, 睇左好多次, 但係今次睇竟然想喊, 因為.. 我feel到sammi既o個份感動.. 然而自己從未試過令人感動.. 可能我到今日先知.. 咩係感動.. 之前可能會覺得o個d事情係痴, 係傻, 但係其實, 一d都唔傻.. 呢首歌, 亦會令我諗起一個人.. ^^""

假使你與我 不該再見面 幸福這麼遠 大可不眷戀 不管再愛哪個 都很快厭倦 獨對舊照片 貪之不厭
* 人亦很好 別人亦都很愛我 其實暗地 一直怪他不似你 每晚唉聲嘆氣 夢裡看不見你
# 如何能 和你就此不相見 有時 還會恨 然後我有我生活 然後你再愛別人 如何能 和你認了不相襯 有時 仍不忿 如若要愛你 是這樣靠天份 這世上 除了我 誰能愛你 除了共你 可與誰熱吻
得不到那個 一般最掛念 或許這麼說 大家好過點 只恐怕你與我 終於也發現 恨那日那天 不肯心軟
Repeat * # #

今日行街聽到既.. 依家我又諗番, 原來當我孤單既時候, 會諗起.. 主人..

你的心情總在飛 什麼事都要去追 想抓住一點安慰 你總是喜歡在人群中徘徊 你最害怕孤單的滋味 你的心那麼脆 一碰就會碎 經不起一點風吹 你的身邊總是要許多人陪 你最害怕每天的天黑 但是天總會黑 人總要離別 誰也不能永遠陪誰 而孤單的滋味 誰都要面對 不只是你我會感覺到疲憊 當你孤單你會想起誰 你想不想找個人來陪 你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回

對不起.. 不知道怎麼, 但我一定要這樣的說.. 因為, 我"冇樣冇身材".. 也不懂得令你開心, 也沒有.. 做過什麼令你感動的事.. 甚至, 不懂說什麼甜言蜜語.. 但, 請你仍然記得.. 這兒有個可以任你打任你弄濕的枕頭.. 配上一個塞不滿的垃圾桶..
posted by Ke at 2:52 上午 top

0 Comments:

發佈留言

<< Home