<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期一, 6月 27, 2005

好啦..

見條廢人close左個xanga.. 我post番出黎..

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

今日兩點幾同茱去尖咀,出門口果時俾牙媽捉住左,問我果兩舊水點得黎=0=

出到去,勁不爽,唔知做乜一日起身已經夠樣衰,化完妝都咁樣衰先柯!頂。

去左Disney land "囉"野,茱勁仆街,咁大隻掛頸公仔都偷到囉,我份人好知足,只係"囉"左4條象根。跟住佢又"囉"左。

跟住過去反x城個度,茱又係勁仆街,成個手挽袋都偷到,仲偷左個成百幾蚊掛頸既電話繩,我見佢"囉"咁多,我又"囉"個電話繩,響個板度蚊出黎,跟住拆左個袋將隻野放落袋,跟住俾個路人見到,我見到佢響度搵我拆出黎果個袋,跟住我就將個電話繩是但飛埋一邊然後走,跟住佢又跟住黎幾度嘈嘈嘈,茱幫我ko左佢,跟住就回家Lu。

以下係我跟路人的對話:

佢:你知唔知咁就一世架喇?

我:咩野牙?!我都冇"囉"到,你自己"炒"下我個袋勒!(走人)

佢:(跟住我)你快d"囉"返出黎啦!

我:我都冇"囉"!響果度牙你自己搵啦!

佢:咁你冇"囉"你証明俾我睇啦!

我:妖你自己搵啦響果度牙!

佢:咁你証明俾我睇啦。 (行過去指俾佢睇之後走去搵茱)

佢:你做乜拆左佢出黎牙?

我:見佢靚米拆黎睇下囉!

跟住我冇理佢響度睇野,佢就不停同茱講道理,跟住茱就幫我講晒佢Lu。=]

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...

可以用RSS既browser黎睇..
http://www.xanga.com/rss.aspx?user=pugdog0308
posted by Ke at 10:21 下午 top

2 Comments:

Blogger Koala K. said...

我頂!

27/6/05 11:37 下午  
Blogger Koala K. said...

BTW
我o係高登見到好多關於佢同佢個fd的資料..
真係好想打佢地兩個一鑊金!

28/6/05 2:46 上午  

發佈留言

<< Home