<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期五, 6月 03, 2005

試後抑鬱症


考晒CE喇!! 不過換來既係試後抑鬱症.. 唔洗溫書唔洗考試除左買grad-din同旅行既野之外都冇做喇.. 唉.. 有D頹..

唉.. 最後一科, 估唔到架巴士咁玩我, 搭左成個鐘都未到, 搞到遲左三個字, 係巴士度打左俾考評局, 個女仔話我半個鐘內去到都得既, 但係再遲就要去搞手續俾錢改期, 好彩, 打完電話之後好快就到.. 落車見有人做問卷, 我問左佢門口o係邊就走左=P, 我話出黎先同佢做問卷架.. 上到去我係最遲o個個.. 之後就等, 第一輪既人走左之後, 我先有位坐, 諗住坐低簽好個名.. 點知見到上個留言, 奇怪.. 不過有tips喎.. 唔該晒!! 當堂條氣順番好多.. 去第二間房準備, 然後去第三間房考, 條友好似唔多聽到咁.. 我直頭跟住張紙個提示讀都唔明.. =口="" 算! 跟住就group discuss, 兩男兩女, 個男既做咩唔講野.. >< 真係要問佢yes/no先講句yes.. 兩個女生不斷講, 好難插嘛.. 好彩都講左唔少, 考完問佢, 做咩咁靜, 佢話佢連個字都唔識點解, 其實我都唔係好知架咋~ 唔知都吹呀嘛.. 見人講咩咪講下咩囉.. 走既時候, 俾人圍住.. 做番幾份問卷囉.. 我真係諗住做架, 咁人地幫過我?嘛..

好喇.. 要諗買野喇.. 我邊有咁多錢呀.. >< Posted by Hello
posted by Ke at 7:49 下午 top

2 Comments:

Blogger Koala K. said...

你今日都幾狼狽咁喎=口=""
睇完之後搞到我有點驚驚地...
希望地鐵唔會塞車啦=0="

4/6/05 2:15 上午  
Blogger S.A said...

Oral。
考完了。
總之,

S.A.F.E!

10/6/05 2:02 上午  

發佈留言

<< Home