<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期二, 5月 24, 2005

溝女

唉.. 溝女有得教架咩..? 我都幫唔到你架..

唔.. 講得到出黎既.. 除左安全感同埋心思.. 我諗都好難講架喇.. 要俾到安全感人, 就要關心多d, 最近佢點呢? 有咩唔同呢? 唔識講呀.. 唔好問我.. 我自己都未搞得掂.. == 都唔知你想點, 你做到d咩, 做唔到d咩, 有冇諗過.. 你短期既目標係咩? 唔講要一生一世啦, 有冇諗過你係想佢鍾意你, 同佢拍拖? 同佢做咩先得架? 好喇.. 你話你鍾意佢, 咁你想同佢做咩先得架.. 咁即係純粹係鍾意咁簡單, 咁你溝咩je? 溝, 唔係即係你想做d咩架咩? 冇既話, 你暗戀就夠啦! 溝咩je!? 咁同佢拍拖, 你又會同佢做咩, 會點對佢呢? 一個男朋友, 要負責女仔既安全, 唔俾佢悶, 唔開心既時候要tum番, 返屋企要送, 佢條命, 可以話係o係你隻手上面.. 好多野, 大又好, 小又好, 幫佢諗埋, 有時玩下.. 情趣? 唔知算唔算.. 唉.. 叫你打去收音機又唔見你打.. 衰仔!! 老實講.. 自己都未搞得掂, 以上既野都係唔好信..

唔.. 如果"你"有睇呢篇野, 我想講.. 我諗, 你應該留意下佢既.. 不過, 我個人覺得.. 佢好似.. 冇咩誠意..=P

感覺到.. 妳.. 的自己.. 漸漸地.. 從妳的聲音, 妳的行為上, 消失了.. 妳的真性情, 在哪? 其他人都在做著自己, 妳的自我, 我卻再看不到了.. 妳知道嗎? 其實我也很想.. 再看到真正的妳.. 縱使, 那感覺也許早就.. 沖淡了..
posted by Ke at 1:09 上午 top

2 Comments:

Anonymous 匿名 said...

算吧啦!佢都唔知想點~早知昨晚唔聽收音機啦!佢都唔打...

24/5/05 10:29 上午  
Blogger S.A said...

要是有車撞過來的話又怎樣?

25/5/05 3:06 上午  

發佈留言

<< Home