<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期三, 4月 13, 2005

韓燒


又搵番呀邊個.. 去cb, 都話左會早架啦! 點知早左半個鐘.. 係cb亂兜圈, 依.. 個感覺唔錯喎..=p 好耐未試過係cb漫無目的咁行..(仲有個女仔係隔離tim~ =w+) 後來有人打黎話係D出口唔係B, 咁咪去返個邊lor, 有幾個人黎左.. 原來係有人聽左B, 傳傳下就錯左je.. 兩邊都有人等, 到最後都冇人知邊邊岩.. 算啦! 有好多冇預計過既人出現左, 好神奇, 叫到過半班既人出黎.. 忽然有人話去韓燒, 就去左韓燒, 狂燒墨魚(定係章魚?), 唔係自己食, 係塞俾人食, 希望豆豆你唔好發惡夢啦~ 仲有希望殺手哥哥真係聰明靈俐啦! 之後thomas炒菜, 呀~ 又幾好食wor.. 玩玩下就開始猜飲野, 冇輸, 不過聽人講幾好飲就拎左杯豆漿溝西瓜汁, 唔係講笑, 真係幾好飲~ thomas飲左杯俾人溝左湯既.. 辛苦晒..

燒完, 諗野做, 原來冇野做, 去左維園逛.. 廿幾個人成班細路咁周圍玩, 同時証明左公園果然係"性"地.. 不過, 見到個個暫時都好守規矩.. 行完公園都要走啦.. 十一點幾.. 人地呃呀媽食緊野都應該食完啦.. 好唔捨得.. 依然係好唔捨得, 不過都要走喇! 叫xx送豆豆返屋企.. 唔知佢有冇做到呢.. 不過呀邊個話佢實唔會.. 唔知呀~ 同呀邊個同??搭2x.. 好喇.. 最後一次喇掛~ 兩個男仔送左一個女仔返屋企..

唉.. 咁就.. 四散.. 唔知幾時先會再見番呢班人喇.. Posted by Hello
posted by Ke at 11:30 下午 top

7 Comments:

Blogger Koala K. said...

無奈...
我要去補習(突然現代教育打電話來叫我去補=.=)
韓燒我就冇喇...
發燒我就有=.="

15/4/05 9:51 下午  
Blogger S.A said...

次次都有女仔o係你隔離wor~~~

20/4/05 12:34 下午  
Blogger Ke said...

係架..
妒忌嗎.. =p

20/4/05 12:46 下午  
Blogger S.A said...

不. 我感嘆媽媽你終於找到戶好人家了~

20/4/05 1:03 下午  
Blogger Koala K. said...

我那個moment都有女仔o係隔離...
不過果個係蘇蔚.. =="

21/4/05 12:35 下午  
Blogger S.A said...

喔, 果然...

21/4/05 2:42 下午  
Blogger Ke said...

感嘆你媽媽我終於替你找到戶好人家了..

22/4/05 3:06 上午  

發佈留言

<< Home