<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期五, 4月 01, 2005

blogger最近忽然間好慢.. 好.. 慢.. 我想login回覆下, 新post都係咁慢.. 想點!?

愚人節~ 好開心下喎~ 又玩左人~ 又搵番以前d人~ 五年冇見喇! 依家個樣唔同晒.. 唔認得tim~ blogring真係唔錯.. 估唔到真係可以搵得番以前d人..>< blogger要諗下喇~ 至少要快番d?唔該~ 不過blogger又真係幾好用..

我: 其實我想說..
我: 我喜歡你喔..
人: 我都係呀=v=
我: >////////< 人家害羞哩...
人: 咁不如我地一齊喇
我: 一齊.. 咩先.. 講清楚d好..
人: 一齊溫書囉

>w< 好玩~ 難得愚人節就of coz要玩下架啦~ 上面個位人兄唔好見怪呀. 一年一度呀.. 玩盡d~ XDDD

又唔記得要溫書lu..
posted by Ke at 2:07 上午 top

1 Comments:

Blogger Koala K. said...

I love you =3=

1/4/05 1:08 下午  

發佈留言

<< Home