<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期二, 10月 26, 2004

咁搞法唔好玩喇, 我輸梗...


咁搞法唔好玩喇, 我輸梗...
唔係呀嘛?
唔係點呀?會死人架喎!
......
係, 係輸梗, 有咩好玩?

今日爆滾, 睇埋某人個blog之後仲滾!

對, 你說的對, 她知道了跟本就不是怎麼回事, 只是你的行為令人反感罷了. 你猜對了, 甚至是很容易地猜對了, 那不代表什麼, 猜對了, 你跟我說, 我說你的對, 也同時叫你不要告訴別的, 甚至提示也別給, 這就是遊戲的規則. 好! 現在你給了提示, 已經有問題了吧! 還走來跟我說 "喂! 她知道了! 我給了她提示!" 這算是什麼的意思? 示威嗎? 表現你的偉大嗎? 再說 "她們都知道了!" 好吧~ 你取了頭彩, 還要我來給你十個好嗎?

每個人都有不想別人知的事情, 又或是在特別的情況下才讓別的知道. 你說那件事是不要緊的, 不重要的, 對! 的確不要緊, 不重要的, 但這是代表你有權去告訴別人嗎? 不. 我可以把你的一切告訴全世界嗎? 你可以說是, 但我的卻不可以.

你給提示為的是什麼? 我不知道, 但我希望不會是那種行為, 為的是那種利益吧! 遊戲我玩不起了, 你繼續吧!

"咁搞法唔好玩喇, 我輸梗..." 匙都撻了, 為何還不入波? 冷氣未開嗎? Posted by Hello
posted by Ke at 1:17 上午 top

6 Comments:

Anonymous 匿名 said...

sor 囉?
同佢講左我有咩著數je?
仲有,什麼頭彩我就?唔到喇?
只係想中張六合彩?
祈禱中?

28/10/04 12:24 上午  
Blogger Koala K. said...

shift~
點解d全碼變左?~
=0="
BTW上面果個係我~

28/10/04 12:26 上午  
Blogger Koala K. said...

既然你講到咁明...
咁我單刀直入跟你講啦~

第一, 唔駛用某人喱個字啦..係人都知你講緊我..
第二, 其實我俾佢地知道會有什麼頭彩? 遊戲係你整出黎既, 即係話我知道左, 提示完佢地之後, 唔代別可以「贏」到d乜~ 我既意思係, 假如個遊戲係abri(for example)整出黎, 而我地幾條友係度估... 我知道左, 我話俾佢地聽, 咁我就叫?左頭彩je~ 個game係你set既, 你都冇得玩, 何來說贏定輸? 所以話, 你冇贏, 但亦冇輸到~
第三, 唔知你講什麼「那種」吧, 無論哪種都好, 如果因為喱件事而有什麼利益的, 咁我應該得左益啦? 然而, I get nothing ...
喱件事都唔係什麼比賽, 邊有贏輸? 而且, 我又冇咩本事可以贏你... 你輸乜鬼=0="
我知你好無奈, 我睇完你篇野我都好無奈..
既然大家都咁無奈, 唔代別你「輸梗」...

別讓無間道蒙蔽你的思路...
我上次睇完無間道都有短暫的思覺失調..好恐怖的~=0=
唔信睇返我八月某日的日記, 又或者問蘇蔚..

總言之, 今次我提示左係我錯.. sorry~
冇乜野可以示威..我亦一d都唔威..
我都有樣野俾你玩..et cetera...
估到之後大可以同任何人講(我話既)..
因為估到唔代別什麼...冇贏輸之分既~

thx for listening to (reading) my speech ..=0="

28/10/04 12:44 上午  
Blogger Ke said...

i don't know if my chinese is bad or sth else.
however, sth may be happened after you said this out but u may not or never know it...
just like k.kwong's say...
會帶黎意想不到既效果...
(and also i wanna sleep at this moment...)

28/10/04 5:12 上午  
Blogger Koala K. said...

哥哥仔..
我嚴重鼓勵你唔好聽K.Kwong講廢話..
why?
因為佢豬up囉..=p

28/10/04 5:20 下午  
Blogger Koala K. said...

sth may happen?
what happen?
= ="

28/10/04 5:21 下午  

發佈留言

<< Home