<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期一, 6月 13, 2005

GRAD DIN


好的好的.. grad din完了.. 也算是頗無聊的, 吃點東西, 傾傾閒偈, 還有拍了少許(真的少許)的相片, 不過幫人拍的比較多.. (還要是很多..) 還是打電話抽獎的有點綽頭, 不過最後也是拖得悶悶的.. 為何ipod mini不是我!!!! 算吧.. 我還是朝著我pocket pc的野心吧.. 不記名的評語..
s- 不錯呢~ 我喜歡你這個頭..
l- 也ok的, 不過下半差了點..
w- 很pr.. 不過不錯的..
s- 顯出你的肥了..

m- 不要把肚腩公諸於世..
y- 中性的打扮, 卻顯出你的個性..

p- 顯得你很肥, 比實際更肥.. (還真的有點像..什麼什麼..)

j- 普通了一點..

k- 算不錯吧~ 難得的.. 尤其髮型.. 其實我好像沒看清楚..
c- 怪怪的.. 看不慣..
b- 記憶中不錯, 沒看清..

e- 意想不到呢.. 也不錯吧~ ^^

.. 就是這樣..

12-13062005 TST*大盜 Posted by Hello
posted by Ke at 3:03 上午 top

3 Comments:

Blogger Koala K. said...

其實佢ge髮型同上次ball都差唔多...
不過唔知點解今次好似影唔出咁=口="

BTW~~~
你知唔知段片係邊個ge production?
=.="

13/6/05 7:05 下午  
Anonymous 匿名 said...

兩星期連拍包剪的freeman production..
不過我覺得剪既方面差左d..
始終兩星期既質素有限..

13/6/05 7:45 下午  
Blogger Koala K. said...

下...
原來係freeman架...
真係睇唔出係佢整架喎=="

13/6/05 11:28 下午  

發佈留言

<< Home