<<back
姓名:
位置: Hong Kong

星期四, 1月 20, 2005


有人問我"你係唔係拍緊拖ar", 驚訝... 我都冇拍拖, 唔係俾人見到我同唔知邊個一齊誤會左掛... 原來, 係msn幅圖累事... 但係個幅圖唔錯?~

係... 最近呢度落緊雪, 係special function之一, 岩岩亦加左個bgm, 黎明既歌, 但係唔會聽到佢把聲, 首歌幾好聽, 但係詞就麻麻, 個人覺得d詞破壞左首歌, 黃偉文個死仔... 還是林夕好... 歌詞係右邊下面既位置, 唔鍾意可以自己stop左佢...

上面幅圖我想用黎做bg架... 不過又唔知點解整唔到, 見到佢段code又唔想改, 算! 因為幾襯d雪?...

大致上改變係咁... 其實我幾鍾意落雪既感覺, 雖然真係落就凍d, 但係幾浪漫, 好靚...

22/01/05 0908 補 Posted by Hello
posted by Ke at 8:56 上午 top

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

Very cool design! Useful information. Go on!
» »

27/8/06 5:01 上午  

發佈留言

<< Home